مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-12اقتصادي

مطالبه| اهمیت تامین سهمیه مستمر واکسن هرمزگان


هرمزگان استان فوق بحرانی در کرونا است که شمار موارد فوتی آن به نسبت جمعیتش بالاست و ضرورت دارد تا با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در روزهای اخیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شب گذشته کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی کشور گفت که با سرعت فعلی تزریق در کشور برای حدود 15 روز واکسن کافی در اختیار داریم.

از سویی دیگر روز گذشته (20 مردادماه) در هرمزگان و در عددی قابل توجه، بیش از 17 هزار واکسن دریافت کرده اند.

در 3 روز پیش از آن نیز به ترتیب روزانه 14هزار، 13 هزار و 300 و 14 هزار و 200 دوز واکسن در هرمزگان تزریق شده است که نشانه سرعت گرفتن قابل توجه واکسیناسیون در استان است.

از آن جا که یکی از راه های نجات جامعه از مرگ و میرهای کرونایی، واکسیناسیون بشمار می رود، بدون شک اگر با همت نمایندگان استان و پیگیری مستمر آنان بتوان سهمیه هرمزگان را همان روزی 15 تا 20هزار دوز حفظ کرد، قدم بزرگی در مسیر صیانت از جان مردم استان برداشته می شود.

تلاش برای آماده سازی مرکز نمایشگاه های هرمزگان به منظور بستری بیماران کرونایی دفاع از تامین این میزان سهمیه روزانه، هم به لحاظ اوضاع فوق حاد کرونا در هرمزگان مقدور است و هم دستور ویژه نمکی وزیر بهداشت که افرایش سهمیه هرمزگان را شخصا اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه| اهمیت تامین سهمیه مستمر واکسن هرمزگان

مطالبه| اهمیت تامین سهمیه مستمر واکسن هرمزگان